تبلیغات مخفی

همانطور که از کلمه “مخفی” مشهود است، این نوع تبلیغات، هدف قرار دادن تبلیغات با رسانه های غیر تبلیغاتی است . این عمل اغلب در فیلم ها یافت می شود. به عنوان مثال، بیلبوردهای محصولات ممکن است در یک فیلم برای مدت زمان طولانی نشان داده شوند. یا شخصیتی در فیلم می تواند نام برند را دوباره و دوباره ذکر کند. در دیگر موارد، مدیر ممکن است محصول را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فیلم معرفی کند. به عنوان مثال، اتومبیل های مختلف در چندین اثر عمل می کنند. به یاد داشته باشید کادیلاک در ماتریکس Reloaded و BMW در فیلم جیمز باند.

این یک واقعیت است که به نظر می رسد این تاکتیک ها نیاز به مقدار زیادی هزینه دارد. فقط نام های تجاری ایجاد شده از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. هر کسی از داشتن این نوع تبلیغات استفاده نمی کند. با این وجود، راه هایی وجود دارد که از ان طریق شما می توانید محصول یا خدمات خود را ارتقا دهید. شاید مقاله ای در روزنامه محلی به شما کمک کند. شما می توانید نام تجاری خود را کاملا ظریف در آنجا ذکر شده است. در اینترنت نیز تبلیغات مخفی یک روند گرم است. شما می توانید در مورد محصول وبلاگ یا از یک وبلاگ نویس شناخته شده برای نوشتن درباره محصول یا سرویس خود بپرسید. با این حال، این باید به صورت غیرمستقیم انجام شود.

تبلیغات مخفی، مخالف تبلیغات عمومی خدمات با هدف گسترش آگاهی در مورد مسائل مربوط به منافع عمومی است . چنین تبلیغاتی ممکن است دیدگاه سیاسی، فلسفه یا مفهوم مذهبی را نقل کند. این تبلیغات بشردوستانه معمولا در رادیو و تلویزیون پخش می شود، هرچند که آنها نیز در روزنامه ها و مجلات دیده می شوند. یک اعلامیه PSA یا Public Service با هدف تغییر نگرش های عمومی در مورد موضوعاتی از جمله سلامت، ایمنی و حفاظت است.

بسیاری از تبلیغات PSA از مشاهیر استفاده می کنند تا توجه بیشتری به آنها دست پیدا کنند . دیگران تبلیغات خود را بر خطراتی که می توانند به مردان، زنان و کودکان برسد، تمرکز می کنند. در سال های اخیر، در ایالات متحده به طور معمول پخش شده است که خدمات تبلیغاتی عمومی را فقط بعد یا در میان برنامه های مربوط به خدمات عمومی به هیچ وجه پخش نمی کنند. آنها اطلاعاتی مانند خطوط راهنمایی تلفنی، وب سایت ها و آدرس ها را ارائه می دهند. به طور کلی، تبلیغات عمومی خدمات شامل تجاوز جنسی، اچ آی وی، سرطان، سوء استفاده از کودکان، خشونت خانگی و حقوق مدنی است.

در حالی که تبلیغات خدمات عمومی به عنوان تبلیغی پرداخت نمی شود، باید توجه زیادی به آن داده شود. در سراسر جهان، چنین نوع تبلیغاتی در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، در ایالات متحده، تبلیغات عمومی خدمات زمانی مجاز بود که ایستگاه های رادیو و تلویزیون مجوز های خود را از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) دریافت کنند.

تبلیغات عمومی خدمات باید یک پیام کوتاه و به یک نقطه باشد. تبلیغات باید با توجه به مخاطبان هدف حفظ شود. همانطور که در مورد خرید یک محصول نیست، بلکه تغییر نگرش به طور کلی، تبلیغات باید کاملا واضح باشد و پیام باید مردم را وادار به قدم زدن کند. اگر تغییر در ذهنیت مردم رخ ندهد، پس آگهی این پیام را به درستی انتقال نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =