بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یک ضرورت کاری است زیرا اینترنت یک روند غیرقابل برگشت و غیرقابل توقف است. حتی اگر شما یک کسب و کار سنتی داشته باشید، مشتریان ارزشمند را بدون حضور آنلاین از دست خواهید داد. مردم به طور منظم برای کالاها و خدمات خود با رایانه خود جستجو می کنند. اگر کسب و کار شما در وب نیست، مشتریان احتمالا شرکت دیگری را انتخاب خواهند کرد که با آنها تجارت را انجام دهد.

همچنین تبلیغات آنلاین ارزان است. تبلیغات در دفترچه تلفن و یا یک روزنامه گران است، به ویژه اگر شما بخواهید یک آگهی در صفحه ی اصلی قرار بگیرد. یک آگهی در یک دایرکتوری اینترنتی قیمت مناسبی دارد و شما می توانید لینک هایی را برای مشتریان جهت هدایت مشتریان به وب سایت خود برای اطلاعات بیشتر راهنمایی کنید.  از این طریق شما می توانید اطلاعات فراوانی از مشتری ها خود تهیه کنید.

اگرچه شما نیازی به یک وب سایت برای ثبت نام سایت خود در یک دایرکتوری آنلاین ندارید، اگر سایت خود را داشته باشید، تلاش های بازاریابی بسیار موثر خواهد بود. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که یک نام دامنه را ثبت کنیم. نام کسب و کار شما معمولا جای خوبی برای شروع است، زیرا می تواند به ایجاد نام تجاری شما کمک کند و مشتریان به خاطر داشته باشند.اگر این در دسترس نیست، ممکن است مجبور شوید اسم دیگری را انتخاب کنید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید، نام دامنه خود را جدی بگیرید؛ نام انتخابی شما هویت آنلاین شرکت شما برای سالهای آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =